2 Şubat 2014 Pazar

Physicians Formula Sexy Glow Bronzer

Bugünkü yazımı Kazakistan'ın Almatı şehrinden yazıyorum. Dün gece Türkiye saatiyle 2:30 da otele giriş yaptım. O kadar soğuk ki hava içime işledi resmen. -18 derece soğuk çarptı beni. Allak soğuk yerlerde yaşayanlara kolaylık versin.

Seyahatlerim esnasında zaman buldukça yazı yazmaya çalışıyorum. Bugün de ; her kullandığımda çevremdeki 2-3 kişinin mutlaka ne kullandığımı sorduğu bronzerım hakkında bir yazı yazmak istedim. İnternet bağlantısında bir sıkıntı var. Burada yayınlayamazsam İstanbul'a döndüğümde yayınlayacağım. Evet sadede geliyorum :)


Bu şık mı şık, güzel mi güzel bronzer ile resmen aşk yaşıyorum. Daha önce de Physicians Formula markasının bronzerlarından kullandım. Ama en çok sevdiğim ürün bu oldu. Hatta dibini gördüğüm için üzülüyorum. Kullandığımda o kadar doğal duruyor ki ahhhh... Ortadaki büstiyer gibi olan kısmı altın ışıltılı bi aydınlatıcı ; etrafındaki koyu kısım da bronz ışıltılar var. Sim olmadığı için yüze çok doğal bir canlılık veriyor. Bir de kokusu çok güzel bahsetmeden geçemeyeceğim. 

Ben sanırım Los Angeles'tan almıştım ve güzel bir indirim ile 7-8 $ civarında bir fiyatı vardı. Türkiye'deki fiyatı çok uçuk ne yazık ki :( Yine de fırsat bulursanız mutlaka deneyin. Sevgilerimle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder