3 Şubat 2014 Pazartesi

Dibini Gördüğüm Ürünler Part-1

Geçen gün makyaj yaparken fark ettim ki çoğu ürünün dibini görmüşüm. Bu bir yandan sevindirici diğer yandan ise üzücü. Çünkü çoğu makyaj malzememi yurt dışından alıyorum. Türkiye'deki fiyatlar çok sinir bozucu ne yazık ki.  

Bir ürünü bitirmenin keyfi ise benim için apayrı. Neden bugüne kadar bu konu ile ilgili bir yazı yazmadım bilemiyorum. 

Gelelim bugünkü yazımıza; dibini gördüğüm 3 üründen bahsedeceğim.


Physicians Formula - Sexy Glow Bronzer
Rimmel Stay Matte - Transparan Pudra
The Balm - Bahama Mama

Bu üç ürün benim makyaj çantamın vazgeçilmezleri arasında. Bittikleri anda yenilerini alacağımdan şüphem yok. Bronzer ile ilgili bir yazı yazmıştım. Aşığım resmen. Transparan pudra ile fondotenimi sabitliyorum ve çok çok memnunum. Bahama Mama ise kontür için biçilmiş kaftan benim için. 

Yazımın ikinci bölümü yakında burada olacak. Sevgilerimle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder