31 Ocak 2014 Cuma

L'oreal Elseve Extraordinary Oil

Bu bir bitirdiğim ürün yazısı ve aynı zamanda tavsiye yazısı olacak. Ürünümüz sonbahar gibi hayatıma girdi. Heh işte taa o gün bu gündür kullanıyorum. Malum saçlarım sarı. Açıcı ürünler sebebiyle saçlar acayip yıpranıyor. Ama bu yağ tek kelime ile muhteşem. 


Fiyat performans bakımından da birhayli tatmin edici. Kerastase markasının saç bakım yağını sordum geçtiğimiz gün kuaförüme ve 60 tl cevabını aldım. 

Eğer Watsons veya Gratis indiriminde denk gelirseniz 15 tl ye alabilirsiniz. Ben bir şişe bitirdim şimdi ikinci şişeye başlıyorum. İki çeşit olarak satışta. Bir sarı kapaklı bir de kırmızı kapaklı. 

Sarı kapaklı olanı kullanıyorum. Kırmızı kapaklı olan sarıya göre daha akışkan. 

Duştan önce veye yatmadan önce kuru saça uygulayıp bekletiyorum ayrıca duştan sonra 2 pompa saç uçlarıma ve boylarına uyguluyorum açın taranması acayip kolaylaşıyor. Saç açıcı spreyimi kullanmıyorum bu yağ sayesinde. Hatta fön veya düzleştirme işleminden sonra 1 pompa ürünü avuç içlerimde ısıtıp üstten hafifçe geçiyorum hem parlaklık veriyor hem elektriklenmeleri engelliyor.

Kokusu ise bir harika. Eşim de seviyor kokusunu. Başka alternatif saç bakım yağı önerileriniz varsa bana da yazarsanız sevinirim. Herkese iyi haftasonları :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder