21 Mart 2014 Cuma

Markozibox Alışverişim

İnternette gezinirken ordan oraya ordan oraya nasıl oldu bilmiyorum ama bir şekilde markozibox 'dan haberdar oldum. 

 www.onlineeczanem.com sitesi bizim yıllardır bildiğimiz vanilya club veya lilakutu tarzında ancak içinde olacak ürünleri alacak kişiye seçme şansı veren bir kutu satışına başlamış. Dermokozmetik firmalarının küçük boy veya tam boy ürünlerini 1 TL karşılığı sepetinize atıyorsunuz ve en fazla 5 ürün alabiliyorsunuz. Aynı üründen 2 tane alamıyorsunuz. Sitedeki ürünler sürekli yenileniyor. Arada kontrol etmekte fayda var.


Markozibox'u www.onlineeczanem.com 'dan KDV ve Kargo dahil 37 TL'ye alabilirsiniz.

Gelelim benim aldıklarıma; 


Küçük şirin bir kutuda geliyor ürünler. Normal satış fiyatı 40 ar TL olan iki adet Vichy tam boy (30ml) yüz kremi aldım. Biri kendime biri anneme.




Bir Vichy bir de La Roche - Posay olamak üzere 2 adet termal su spreyi aldım. Çantada, arabada kullanmak için ideal. İkisi de 50'şer ml.



Son olarak da La Roche - Posay Effaclar sabun içermeyen yüz temizleme jeli aladım. Ürün 50 ml.



İşim gereği çok sık seyahet ettiğim için dküçük boy ürünler benim çok işime yarıyor. Ayrıca denemek istediğim pek çok ürünün deneme boyu sahibi olmak fikir sahibi olabilmek için bir avantaj. Üstelik miktarları da hiç az değil. 


Ancak söylemeden geçemeyeceğim bir konu var. Ürünlerin son kullanma tarihleri yakın. 3 veya 4 ay kalan ürünler gelebilir bunu da göz ardı etmemek gerek. 

Yurtiçi kargo ile 2 gün içinde sorunsuz bir şekilde elime geçti.
 
Yazdıklarım umarım bir fikir verebilmiştir.

Sevgilerimle ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder