21 Mart 2014 Cuma

Kiehl's Midnight Recovery Concentrate

Aquaflorya Avm'deki Kiehl's mağazasına deneme boy ürün almak için uğradım. Satış danışmanı çok ilgili olunca ben de birkaç soru sordum ve cilt tipime uygun yüz temileme jeli, peeling, göz kremleri, yüz kremi ve gece bakım iksirinin deneme boyu ürünlerini aldım. Benim cilt tipim T bölgesi yağlı diğer bölgeler normal. Yani karma diyebiliriz :) 

Aldığım ürünleri 1 hafta kadar düzenli bir şekilde kullandım. Size tavsiyem merak ettiğiniz ürünleri denemek için bir Kiehl's mağazasına uğramanız :) 


Düzensiz uyku saatlerim sebebiyle yorulan cildimi dinlendiren ve kokusu ile sürdüğüm anda beni rahatlatan Midnight Recovery Concentrate isimli ürünü ilk olarak almaya karar verdim. Şu anda kullandığım ürünleri bitirdikçe memnun kaldığım Kiehl's ürünlerine geçiş yapmayı düşünüyorum.


Bu deneme boy ürünler arasında bir de tüz temizleme jeli olacaktı ama onu bitirdikten sonra atmışım malesef.



Geceleri yüzümü temizledikten sonra 3 veya 4 damla ürünü avucuma damlatıp hafifçe ellerimi birbirine sürtüp sonra yüzüme tampon hareketlerle yediriyorum. Cildim hemen emiyor ve hiç parlama yapmıyor. Ayrıca bir yüz kremi kullanmaya gerek yok. Göz çevrem için de Midnight Recovery Eye kremini kullanıyorum. 


Bir müddet kullanıp daha sonra yorumlarımı yazacağım. 28 gün içinde etkisini tam olarak göstereceğini vaad ediyor. Bekleyip göreceğiz. Kullandığım süre zarfında yüzümde herhangi bir sivilce veya irritasyon yapmadığını da belirteyim.



Şu anda hali hazırda kullandığım yüz temizleme jelim bitince Kiehl's yüztemizleme jelini de alacağım.

Herkese mutlu haftasonları diliyorum :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder