27 Mart 2014 Perşembe

Markozi Box Alışverişi -2

ÜGeçtiğimiz gece can sıkıntısı ile internette dolanırken Kozvi ve Markozi Box ürünlerini kontrol etmek geldi aklıma. Kozvi 'de ne yazık ki seçenek sayısı az. Daha önceki yazımda da belirttiğim gibi ; aslıda www.kozvi.com daha avantajlı. Velhasılı kelam , Markozi Box aldım yine.


Bu defa da küçük bir kutu içinde geldi ürünlerim. Benim meraklı kedilerim de paketi açmama yardım ettiler sağolsunlar :) Meraklı pisiler :)


Aldığım 5 ürüne genel bir bakış ;


Yine La Roche - Posay Effeclar temizleyicisini aldım. 50 ml. ürün içeriyor. Seyahatlerimde kullanmak için ideal :)


Vichy Aqualia Thermal yüz kremi ,



Vichy SPF 50 güneş koruma faktörlü yüz kremi ;


Bioderma Sensibio h2o makyaj temizleme suyu 100ml.,


Avene Hydrance nemlendirici yüz kremi ;



Benim aldığım ürünler bunlardı. Ara sıra kontrol etmekte fayda olduğunu düşünüyorum. Hediye paketi yaptırıp sevdiklerinize de gönderebilirsiniz.
Totalde 37 TL tuttu. Ayda 1 kere alınabilir bence. Çok güzel ojeler vardı aklım kalmadı değil. Belki birdahaki sefere ;)
Herkese sevgilerimle :)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder