23 Mart 2014 Pazar

Frankfurt - Mini Alışveriş

5gün önce Frakfurttaydım. Ee gelmişken ufak bir alışveriş yaptım :) 

Essence markasının standına rastladım girdiğim markette. Blush Up! isimli bir allık aldım. Rengi turuncudan pembeye geçişli :) Bayıldım resmen :)



Allık oldukça pigmentli. Bahar ve yaz aylarında bol bol kullanacağım gibi duruyor :)

Daha sonra yine Essence marka 2 gloss aldım. Biri mat biri parlak bitişli.





Gosh Professional marka göz makyajı temizleyici aldım. Denedim ve beğendim. Pompalı bir şişesi var ve kullanımı çok rahat. 


Ve daha pek çok çikolata vb. aldım :) Hatta bu bir koca kase m&m's bitti bile :))



Sevgilerimle :)







2 yorum:

  1. Allık ve dudak parlatıcısı çok güzelmiş.Parlatıcı dediği gibi uzun süre kalıcı mı peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcılığı çok iyi diyemem yani standart bir gloss kadar. Satış stratejisi gibi düşümek lazım :)

      Sil