17 Temmuz 2013 Çarşamba

Turuncu Kasa Bioderma Sebium Alışverişim

Biliyorsunuz sevgili naslii_ yaklaşık 1 hafta önce blogunda turuncu kasa internet sitesinden bioderma ürünleri alışverişinde kullanıldığında %50 indirim sağlayacak  " nazlininbioderması " kodunu paylaşmıştı. Ben de bu fırsattan yararlandım.

Kodun geçerlilik süresi 25 Temmuz 2013 tarihinde bitiyor haberiniz olsun hadi acele edin :) 

Gelelim ben neler aldım www.turuncukasa.com dan. Neler almadım ki... 
Eskiden yüzümde regl dönemlerimden önce birkaç sivilce çıktığı oluyordu ama son zamanlarda bu durum değişmişti. Aklımda Bioderma Sebium serisini almak vardı çünkü benim cildim karma ve en iyi gelecek ürünler bu seride yer alıyor. Bu indirim ilaç gibi geldi.


Tüm bu ürünler indirimsiz 264 TL geliyordu. İndirim kodu ile birlikte %50 indirim olunca 132 lira ödedim. naslii_ ya buradan birkez daha teşekkür ediyorum :) 

Bioderma Sebium Gel Moussant; Mavi pompalı şişedekiler ( bilmeyenler için yazıyorum ) Bioderma Sebium serisinin yüz temizleme jeli. Çok memnunum ve sanırım artık bu üründen başka bir ürün kullanmaya elim gitmeyecek .

Bioderma Sebium AI Correcteur; cilt pürüzlerini gidermeye yardımcı ve cilt tonunu eşitleyen 2'si bir arada renkli dokulu bakım kremi olarak geçiyor. Yüzümüzü temizledikten sonra kapak kısmında bulunan yeşil renkli düzeltici ürünü pürüzlerin üzerine uygulayıp ardından tüp içindeki kremi yüzümüze uyguluyoruz. Tataaaam işte bu kadar :)





Elimdeki kedi tırmığı izini kapattı diyebilirim yani orta derecede kapatıcılığa sahip bir ürün ve renk açık gibi gözükse de benim cildim brozlaştığım için koyu durumda şu an ona bile uyum sağlıyor korkunuz olmasın :) (30 ml)

Bioderma Sebium Mat; karma ve yağlı ciltler için parlama önlemeye yardımcı bakım kremi. Makyajdan önce kullanıldığında cildin tüm gün boyunca mat, temiz ve yumuşak kalacağını vaad ediyor ve pullanmaya sebep olmayacağını belirtiyor. Ayrıca gözenekleri de sıkılaştırmaya yardım ediyormuş. Ben henüz denemedim en kısa zamanda bu ürünle ilgili yorumumu yazacağım.( 40 ml )

Bioderma Sebium AI; enflamatuvar akne eğilimli ciltler için aknelerin giderilmesine yardımcı günlük bakım kremi. (30 ml) bu ürün için de iyi bir makyaj tabanı sağlayacağı yazıyor. Sanırım aknelerden kurtulduktan sonra stabil hale gelene kadar bu ürünü kullanacağım. 

Bioderma Sebium Global; akne eğilimli ciltler için siyah nokta ve akneleri gidermeye yardımcı yoğun bakım kremi. (30 ml)

Şu anda yüzümü iyice temizledikten sonra sabah ve akşam olamak üzere günde 2 defa bu ürünü uyguluyorum ve yüzümdeki sivilcelerden kurtuldum diyebilirim. Ürünü yüzüme yedirdikten sonra bazı yerlerde hafif hafif yanmalar hissediyorum ancak bu uzun sürmüyor. Bende işe yarıyor bu ürün galiba :) 

Halihazırda kullandığım bir de Bioderma Sensibio H2O var. Çok sevdiğim bir makyaj temizleme suyu herkese tavsiye ederim :)
 
Sizin en sevdiğiniz Bioderma ürünü hangisi? Yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder