17 Temmuz 2013 Çarşamba

Avene Eau Thermale / Thermal Spring Water

İstemediğim bir ara vermek zorunda kaldım blog yazmaya. Bugünden itibaren hemen her gün yeni yazılar eklemeye çalışacağım :) Herkese yeniden merhaba diyorum ...

Uzun zamandır denemek istediğim bir üründü Avene Eau Thermale. Bugün Starcity AVM deki eczanenin önünden geçerken gördüm ve dayanamayıp aldım. İlerleyen günlerde kullanıp yorumlarımı yazacağım :) 


Bu alışverişin en güzel yanı büyük boy spreyin yanında çanta boyunu hediye etmeleri oldu :)

Thermal suyu pekçok amaç için kullanabiliyormuşuz. 


Ben eve gelir gelmez buzdolabına koydum. Sabah ve akşam yüzüme püskürtmek bu sıcak havalarda iyi gelecek. Hem maden suyunu buz kabına boşaltıp dondurduktan sonra yüzde gezdirmeye benzeyecek bu şekilde :) Pratik bir çözüm 👍


İçeriği doğal olduğu için kullanırken içim rahat olacak. Bakalım nasıl etki edecek cildime. İlerleyen günlerde hep birlikte göreceğiz :) siz de kullanıyorsanız fikirlerinizi paylaşır mısınız :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder