25 Ağustos 2013 Pazar

Skindinavia No More Shine Make Up Finish Mist - Makyaj Sabitleyici

 

Düğünde kullanmak için güzel bir makyaj sabitleyici arayışındayım . Malumunuz T bölgem yağlı :( Araştırmalarım sonucu bu ürünü denemeye karar verdim. Üst fotoğrafta malesef paket kedim Lâta'nın hışmına uğramış bir halde kusura bakmayın.



Skindinavia No More Shine benim deneyimime göre gerçekten işe yarıyor. Bu kanıya ürünü 3 kere denedikten sonra vardığımı belirtmek isterim. Aslında önyargılı şekilde kullandım bu spreyi. Çünkü MAC Fix+ muadili olabileceğini düşündüm. Ki Fix+'ın makyaj sabitleme ile bir ilgisi yok benim görüşüme göre.



Öğlen 1 gibi yaptığım makyajım ben eve gelip ( gece 12 gibi ) yüzümde 1 gram bozulmadan durdu. Veeee T bölgesinde parlama çok çok az vardı. Sıcak bir günde bence oldukça iyi performans sergiledi.


Ürün cruelty free, paraben ve yağ içermiyor, hassas ciltlere uygun olduğu yazıyor.


Ben makyajımı yapmadan önce de nemlendiricimin üzerine 2-3 fıs sıktım. Makyajım bitince de 4-5 fıs sıktım. Tataaaaam işte bu kadar.


Ünlülerin de tercihi olduğu yazıyor içinden çıkan kitapçıkta. Benim aldığım No More Shine haricinde birkaç çeşit spreyi daha var. Bridal olanını almak istedim ama bulamadım ne yazık ki :( Ama tesellim büyük zira bu ürün benden geçer not aldı.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Ben bu spreyi www.n11.com sitesindeki CosmoBlue adlı satıcıdan 24 TL'ye aldım. Paketleme çok iyiydi ve kargolama hızlıydı. Belki siz de almak isterseniz diye bu ufak detayı yazdım...

Sevgilerimle :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder