10 Ağustos 2013 Cumartesi

Rimmel Match Perfection 2 in 1 Concealer and Highlighter


Rimmel Match Perfection 2 in 1 Concealer and Highlighter çok ama çok beğendiğim bir kapatıcı ve aydınlatıcı oldu. Fiyat performans karşılaştırılması yapılırsa eğer her kuruşunu hak eder bence :)



Çizgilere dolmuyor , verdiği aydınlık görüntü çok güzel , pandaya çevirmiyor , dağıtması kolay , göz altını kurutmuyor. Uygulaması kolay ancak tüplü bir ambalajı olduğu için fırçasından bazen çok ürün çıkabiliyor dikkat etmez lazım...

Benim beklentilerimi fazlasıyla karşılayan bir ürün oldu bu. Ben 030 Classic Beige kullanıyorum. Bronz olduğum için bu rengi tercih ettim. Kış ayları için biraz daha açık olan tonunu tercih edeceğim. Bittiğinde kesinlikle yeniden alacağım :)


Sevgilerimle ;)

7 yorum:

  1. bende cok begeniyorum bu concealerı. Bittikçe alacagım heralde , fiyat kalite karşılastırılması yaptıgımda da cok cok sahane bir urun :)

    YanıtlaSil
  2. Benimde favorim bu concealer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirime girdiğinde birkaç tane daha alacağım şimdiden karar verdim ;)

      Sil
  3. Kesinlikle uzun zamandır favorim! :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canım,
    Öncelikle geçmiş bayramını kutluyorum :))
    Bloğunu yeni keşfettim ve çok beğendim.
    İzlemeye aldım :)) Bana da beklerim.
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sizin de bayramınız mübarek olsun :) tabiki ben de blogunuzu inceleyeceğim :)

      Sil