13 Ağustos 2013 Salı

Rimmel Exaggerate Waterproof Eyedefiner


Göz kalemi benim vazgeçilmezlerimden. Göz içine çekmiyorum anca üzerine eyeliner olarak uygulayıp bazen de ya kulak pamuğu ya da Rimmel Exaggerate Waterproof Eyedefiner göz kalemlerinin arkasındaki sünger yardımıyla dağıtıp kestirmeden buğulu bir göz makyajı yapmış oluyorum :)


Daha önce siyah rengi Rimmel Scandaleyes maskara ile birlikte bir kutu içinde satıştaydı ve ben de o vesile ile almış bulundum. Memnun kalınca da kahverengi olanını almak istedim :) Gayet yumuşak ve kalıcı bir gözkalemi. Akma bulaşma yapmıyor. 


Ayrıca kalem asansörlü ancak kalemin ucu kalınlaşırsa diye üzülmeyin çünkü süngerin arkadında küçük bir kalemtraş mevcut ;) Çok şık ve pratik :) Kullanmaya doyamamıyorum ;) 

Sevgilerimle ....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder