7 Ağustos 2013 Çarşamba

Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner - 01 Intense Black

 

İtiraf etmeliyim ki bu benim ilk jel eyelinerım. Yıllardır makyajımda ya keçe uçlu Liner ya da kalem kullandım. Fırça ile çalışmak hep gözümü korkuttu.

Watsons indiriminde görünce bir cesaret geldi bana :) denemek için aldım. Ve bayıldım!!!


Bu zamana kadar neden almadım? Keşke alsaydım diye söylendim. Neyse ki tanıştık ;) Çok şık metal kapağı olan cam bir kabı ve yanında fırçası ile kutudan çıkıyor jel linerımız. 

Genelde ürünle birlikte gelen fırça, aplikatör tarzı şeyler pek kullanışlı olmuyor bunu hepimiz biliyoruz. Ancak bu fırça bir harika. Kalemden bile daha kolay sürdüm abartmıyorum. Çünkü kalem renk versin diye hafif de olsa bastırmak durumunda olduğum için rahat değildim. Ancak fırça resmen kayıyor ve yumuşacık olduğu için gözüme rahatsızlık vermiyor.


2 gündür kullanıyorum ve kalıcılığı, akmaması ve kolay uygulanması konusunda hemfikirim . Ancak göz kapağınıza açık renk far sürüp eyeliner uygularsanız renk hafif de olsa solma  yapıyor aklınızda bulunsun . Onun haricinde %50 indirimde aldığım için çok uygun fiyata geldi.Bugün Watsons indiriminin son günü bence kaçırmadan bir tane edinin :) 

Herkese şimdiden iyi bayramlar :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder