23 Ağustos 2013 Cuma

Günün Makyajı

Bu hafta pek yazı yazamadım çünkü fena hasta oldum. Antibiyotik falan filan yine iyiyim çok şükür :) Bugün kendimi iyi hissettiğim için biraz makyaj yapıp geçen gün Amazon'dan aldığım Real Techniques fırçalarımı denemek istedim ..


Öncelikle fırçaların bir harika olduğunu söylemeliyim.İyi ki almışım diyorum. Üstelik uzun yıllar kullanabilecek olmak da ayrı bir güzellik :)


Çok renkli olmayan bu makyajda neler kullandığıma gelirsek eğer ;

- The Balm Time Balm Face Primer
- The Balm Put a Lid On It Eyeshadow P.
- MAC Select NW35 fondoten
- Rimmel Match Perfection Concealer 
- Physicians Formula Multi Colour Pressed Powder 
- Rimmel Sunshimmer Bronzer
- Maybelline Color Tatto On and on Bronze
- Maybelline Gel Eyeliner 
- L'oreal Voluminous False Fiber Lashes
- Rimmel Scandaleyes Volumeflash 
- Maybelline Dream Touch Blush 05
- Rimmel Lip Liner 050- Tiramisu 
- Wet 'n Wild 901 Think Pink Lipstick 


Bu ürünleri uyguladığım fırçalar ise;

Fırçalarla aşkı yaşıyorum resmen. Tüm isteyenler birgün sahip olur inşallah. Concealer için Ecotools Airbrush Concealer fırçayı kullandım.

- Face Primer Essential Foundation Brush
- Fondoten Expert Face Brush
- Sabitleyici pudra Setting Brush
- Bronzer Multitask Brush ( resimde yok)
- Krem Allık Stippling Brush 
- Krem Far Base Shadow Brush
- Eyeliner Pixel Point Eyeliner Brush


Fırçalar kesinlikle yumuşak, tüy dökmüyor. Herkes bahsediyor az çok fikrim vardı ama kullanınca boşuna bu kadar meşhur değillermiş dedim. Temizlenmeleri kolay .


Amazon alışverişi hoşuma gitti. Öyle ki dün gece bir sipariş daha verdim. Bu defa bakalım sorunsuz gelecek mi? Fırçalar veya makyaj ile ilgili merak ettiğiniz herşeyi sorabilirsiniz ;) 

Sevgilerimle :)







4 yorum:

  1. bu ne güzellik küçükhanim.seni balerin rus kizlarina benzettim.yüzün pürüssüz,yeni fircalarinla daha nice makyajlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoooook teşekkür ederim ;) fırçalar makyaj yapma isteğimi fena şekilde körüklüyor :)

      Sil
  2. eğer türkçe anlatımın olmasaydı seni ingiliz veya alman sanabilirdim :) çok tatlısın. Ayrıca isteyen herkesin bir gün bu fırçalardan olur inş dediğin dileğin hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil