18 Temmuz 2013 Perşembe

Watsons Alışverişim

Ne zaman bir alışveriş merkezine girsem illaki Watsons veya Gratis veya her ikisine de uğramadan çıkamıyorum. Her defasında da mutlaka alacak birşeyler buluyorum. Ama ne yapayım öyle güzel ürünleri bir arada görmek insanın aklını başından alıyor :)

Dün Starcity AVM deydim. Tabiki Watsons'a uğramadan çıkmadım. Rimmel ve NYC standına uğramaktı amacım. Kısa bir alışveriş oldu bu çünkü vaktim sınırlıydı. Gelelim aldıklarıma ;


Rimmel Finishing Touch Glitter Top Coat merak ettiğim bir ojeydi. Simli ojeleri çok sevmiyorum ama arada yüzük parmağıma farklı renk oje sürdüğümde üzerinden geçerek birazcık ışıltılı olması hoşuma gidiyor. 


Resimde de görüldüğü üzere tam da benim istediğim gibi bir bitişi var ojenin. Fırçası büyük ve simleri almaya çalışmak gibi bir problem yaşamıyorsunuz ki bu benim için çok güzel bir şey :) Üşeniyorum; çünkü simleri tırnağa eşit dağıtmaya çalışırken canım sıkılıyor.

Rimmel markasının daha pek çok ojesini kullanıyorum ve hiçbiri ile sorun yaşamadım :) Bu arada resimde bir misafir var bilmem fark etmişmiydiniz. Bir de kedilerimle ilgili yazı yazıp ikisini de tanıtacağım sizlere :) 


Diğer ojeleri ise ; NYC Turbo Dry Top Coat ve Flormar 381 numarası. Yukarıdaki resimde pembişin duruşunu görebilirsiniz :) Yaz aylarında bayılıyorum bu ojeyi sürmeye.

Ayrıca Smiley Cotton Buds banyo dolabımda herzamanki yerini aldı. Kaçıncı kutuyu bitirdiğimi unuttum :) 

Alışveriş yapmak çok güzel, tabi kontrolü kaybetmediğim sürece ... Mutlu musmutlu enerji dolu günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder