24 Temmuz 2013 Çarşamba

Günün Ojesi :)

Rimmel Finishing Touch Glitter Top Coat ile aşk yaşıyorum desem yeridir. Neredeyse tüm ojelerime yakışıyor. Yaz için çok uygun. Dün french yaptığım tırnağımın üzerine sürdüğümde gümüş yansıma veren simler  bugün siyah ojemin üzerinde altın yansıma yaptı :)


Kesinlikle sürüldüğü ojenin kalıcılığını artırıyor ve simleri dağıtmak problem değil. Bittikçe alacağım bir oje.


Bugün manikürümü yukarıdaki ürünleri kullanarak tamamladım. Rimmel ojeleri benim son zamanlardaki favorilerimden. Dayanıklılığı, kısa sürede kuruması ve renkleri benim için tercih sebebi. Watsons 'lardan alabilirsiniz.

Eğer kırılan ve ince tırnaklarınız varsa Rimmel Nail Rescue Save Me tırnak güçlendiricisini edinmelisiniz. Ben base coat olarak süreceğim ojenin altına uyguluyorum. Bu sayede hem tırnaklarım kırılmadan uzuyor hem de ojeyi çıkarması daha kolay oluyor. Malum simli ojeleri çıkarması biraz zahmetli. Ben folyo yöntemiyle çıkarmaya üşeniyorum çünkü.

Manikürümü yıllardır kendim yapıyorum. Başak burcuyum ve bu yaşıma kadar (26 yaşındayım) sadece 1 kere dışarıda manikür yaptırdım. O da yaklaşık 10 yıl önceydi. Güvenilir ve hijyenik bir kuaförde yaptırmış olmama rağmen, acaba hepatit kaptım mı acaba aids mi oldum düşüncesi çocuk beynime ağır gelmiş olacak ki bir daha böyle birşeye kalkışmadım. Gittim güzel bir manikür - pedikür seti edindim ve kendi manikürümü kendim yapmaya başladım. Zamanla bu benim için keyif aldığım bir ritüele dönüştü ki bu çok hoş birşey; bir nevi terapi :) 

Sizin böyle alışkanlıklarınız var mı? 
Sevgilerimle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder