22 Temmuz 2013 Pazartesi

Gratis İndiriminden Alabildiklerim ;)

Son zamanlarda bütçemi baya zorlayacak alışveriş yaptım ve hala daha kendimi tutamadan devam ediyorum. 

Üstüne bir de böyle güzel indirimler denk geliyor. Gratis 4. yaşını kutlaması sebebiyle çok güzel indirimler yapıyor. Hal böyle olunca ben de birkaç birşey aldım. 

The Balm - Put a Lid On It Eye Primer ve Time Balm Face Primer Base Visage bir alana bir bedava olması sebebiyle 32 TL ye gelmiş oldu. 



Epeydir aklımda olan bir far bazıydı yüz bazı da kendini yanında buldu :) 


Benri kare pamuklar hepimizin gözdesi malum :) Ben de fiyatı 1,90 TL ye inince hemen yedekledim :)

Adidas duş jelleri 1 alana 1 bedavaydı ve Nivea Deodorantlar yarı fiyatına inmişti bunlar nişanlıma alınanlardı :)



Nivea free time yıldız meyvesi kokulu duş jeli yaban mersini kokulu powerfruit duş jeli hediyeliydi. Ben yıldız meyvesine bayılırım kokusu zaten çok tatlı. Daha pek çok markanın duş jeli indirimde olmasına rağmen ben tercihimi Nivea'dan yana kullandım :)

Bir indirim de böyle geçti diyelim :) Sevgilerimle :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder