14 Mayıs 2013 Salı

Houston TX' tan Bildiriyorum ...

Bugün baya yorgun olmama rağmen uyuyamadım ve sabah 7:00'de uyandım. Kahvaltıdan sonra birazcık yürüyüş olur diye dolaşmaya çıktım. Çok da yorulmak istemiyordum çünkü İstanbul 'a döneceğim bugün öğleden sonra. Hazır çıkmışken birkaç birşey aldım :) Amerika'ya gelip eli boş dönmek olmaz tabi :)

Geçen sefer Los Angeles 'ta sadece saç kremini bulduğum Mane 'n Tale markasının bu defa şampuanını alabildim :) Kullandıktan sonra yorumlarım sizlerle olacak. Ancak hala daha Shiseido'nun tahtına aday olabileceğini düşünmediğini belirteyim.
 
Yazları malum saç bakımı zor oluyor. Deniz suyu, havuz kloru, güneş ışığı derken zavallıcıklar yıpranıyor da yıpranıyor. Geçen yaz Organix markasını coconut oilini saç uçlarım için bolca kullanmış ve memnun kalmıştım. Bu defa da yine Organix'in renewing moroccan argan oil'ini denemek istedim. Argan yağının namını bilmeyen yok bakalım işe yarayacak mı ? :)

Rujlaaaaar :) Dayanamayıp yine 3 tane aldım. Hepsi de yaz ve bahar aylarına uygun renkler. Kıpır kıpır oldu içim :) Wet 'n Wild - Think Pink, NYC - The Rock A Fellas, NYC - Applelicious aldığım ürünler. Aşağıdaki fotoğrafta think pink ve applelicious'un swatchları var. The rock a Fellas'ın ambalajı evde 2 tane daha olduğu için hediye olabilir düşüncesiyle açılmadı :) 
 
Applelicious adından da anlaşılacağı üzere elma kokulu bir ruj. Daha çok nemlendirici gibi. Ortasındaki elma şeklindeki bölüm oldukça nemli bir yapıya sahip ve rujun dudağa çok doğal bir pembe renk vermesine yardımcı oluyor. 
Think Pink daha mat bir yapıya sahip. Bronz tenle bence çok hoş bir uyuma sahip. Hoşuma gitti gerçekten. Bu yaz bol bol kullanacağım kendilerini :)

The rock a Fellas iki renkli bir ruj. Bir tarafı mercan kırmızı diğer tarafı yavruağzı tonlarında. O kadar çok seviyorum ki bu ruju bu belki de 5 inci kez alışım :) en çok da yavruağzı rengine bayılıyorummmm :)

Far olarak mürdüm tonu toprak tonu ve hafif pembe tonu olan 3'lü bir küçük paket aldım :) Mürdüm rengi gözlerime yakıştırıyorum o yüzden dayanamadım . Pigmentli olur mu diye şüphem yok değildi ama fiyat fayda oranı gayet tatmin edici onu söylemem gerek. İçinden iki uçlu uygulama aplikatörü çıkıyor. Fotoğrafları aşağıda sizlerle ...

Lens kullandığım için carry-on size solüsuon ve gözlerin kuruduğunda kullanabilmek için göz damlası aldım. Total olarak vergiler dahil 70 TL/ 38.49$ harcadım. Merak ettiğiniz, aklınıza takılan şeyleri sorun ben de elimden geldiğince yorumlamaya çalışıyım. Görüşmek üzereeeee :)

1 yorum:

  1. Merhabalar,
    Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil