27 Nisan 2013 Cumartesi

Yeni bir maceraya merhaba :)

       Uzun zamandır aklımda olan bir fikri hayata geçirmenin heyecanını yaşıyorum bu gece . Gece diyorum çünkü yazımı yazarken saat sabah 3:21 i gösteriyor. Mesleğim nedeniyle çoğu zaman uyku sorunu çektiğim oluyor. Böyle gecelerde internette dolaşmak ve sevdiğim blogları takip etmekten keyif alıyordum. Benim de bir blogum olmalı diye içimden geçirirken bir de baktım ki bir cesaretle bu satırları yazmaya koyulmuşum. Yepyeni bir heyecan var içimde. Gezip gördüğüm şehirlerden ve ülkelerden, yaptığım alışverişlerden ve tabiki makyaj ve bakım ürünlerinden çokca bahsedeceğimi söylemem gerek. Takipte olmanızı diliyorum veeeee  tüm sevdiğim bloggerlara selam edip  gelecekteki takipçilerime merhaba diyorum :).    

                                                                  Sevgilerimle Dila....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder