11 Kasım 2013 Pazartesi

EOTD ve Düğün Albümüm :)

Bugün düğün albümümüzü teslim almak için Bahçeşehir Zümrüt yollarına düştük eşimle. O kadar merakla bekliyordum ki :) fotoğraflar nasıl çıktı albüm nasıl oldu ??? Amaaaa öyle güzel bir albüm yapmışlar ki eşimle bayıldık :) yazımın sonunda sizle de birkaç poz fotoğraf paylaşacağım. 

Malum derbi maç olunca izlemeden olmazdı. O yüzden biraz geç yazabiliyorum bu yazıyı ...

Bugünkü göz makyajım ise ;


Evet biraz koyu yaptım ama siyah giysiler ile bir kombin yapınca gayet hoş durdu bana göre :)


Ve bugün yaptığım göz makyajının son fotoğrafı;


Kullandığım ürünler ise ;

- Maybelline color tattoo On and On Bronze
- Balm nude tude paleti siyah ve mat kahve rengi far
- maybelline jel eyeliner
- rimmel scandaleyes maskara
- rimmel exaggerate siyah göz kalemi

Makyajımda kullandığım ürünler ile ilgili merak ettiğiniz birşey olursa sormaktan çekinmeyin lütfen :)

Veeee işte albümden birkaç fotoğraf;







Tüm evleneceklere bir tavsiyem olacak; fotoğraf çekiminizi mutlaka düğünden önce yapın. Düğün günü bir de bu telaşe ile uğraşmayın. Biz düğünden 1 gün önce yaptık çekimimizi çok da rahat ettik. Tabi gelin saçı ve makyajı iki kere yapılmış oluyor ama buna hangi gelin itiraz eder ki :)) sevgilerimle :)





6 yorum:

  1. Makyajın kusursuz görünüyor geçişler çok güzel :)
    Düğün Fotoğraflarına diyecek söz bulamıyorum darısı başıma :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :))) amiiin darısı tüm sevenlerin başına inşallah :)

      Sil
  2. saçın cok güzel olmuş canım, bizde albümü teslim almaya giderken büyük heyecan yaşamıştık =)) seni anlıyorum..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok mutlu oldum :) evet gerçekten heyecanlanıyor insan ömür boyu saklanacak fotoğrafları görmeye gidiyorken :)

      Sil
  3. çok güzel bir gelin olmuşsun..makyajına bayıldım ama bayılmamın diğer bir sebebi de çok pahalı ürün kullanmadan nasıl güzel bir makyaj yapılacağının gösterilmiş olması.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için çok teşekkür ederim :) benim öyle çok pahalı makyaj malzemem yok ; elimdekiler ile bişeyler yapıyorum :)

      Sil