17 Temmuz 2013 Çarşamba

Makyaja Yeni Başlayan Kız Satış Blogu Alışverişim

Geçtiğimiz günlerde blogdan bloga gezerken sevgili Ezgi'nin bloguna denk geldim. Biraz okuduktan sonra bir de satış blogu olduğunu öğrendim ve hemen ziyaret ettim :) Ne kadar çok makyaj malzemesi o kadar çok mutluluk :)))

Inglot Loose Powder satıştaydı ve almaya karar verdim. Bana uygun olan ürünler arasında bir de MAC Select SPF 15 fondoten vardı satışta. Renk koyu gelir mi acaba diye düşünüyordum ve alıp almama konusunda kararsızdım. Baya bronzlaştığım için denemek için almaya karar verdim ;) 



Bu ürünlerle yaptığım makyaj;
Rujumu dün kendim yaptım ilk defa. Evdeki bitmiş yada kullanmadığım rujları  eritip karıştırdım ve ruj kabına doldurdum. Bu renk çıktı ortaya. Ben beğendim. Siz ne düşünüyorsunuz ?



Ezgi çok ilgili biri. Her mailime cevap verdi ve ürünleri kargoya hemen verdi. Gönderirken yanına pek çok hediye de koymuş ve herbiri çok hoşuma gitti :) Buradan tekrar teşekkür ediyorum Ezgi'ye. Birdahaki alışverişte görüşmek üzere diyorum :)

8 yorum:

  1. Rujun tengi harika olmus bayıldım :):) Makyaja Yenı baslayan kız satış blogundan aldıkların uzun zamandır gozume kesttirdiğim ancak ertelediğim üğrünlerdi güle güle kullan onlarıda :):)
    Üyenim artık bana da beklerim ;
    http://senistiyorruj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim rengi beğenmene ilk denemem oldu bu ama bende çok sevdim :) umarım en kısa zamanda sen de istediğin ürünlere kavuşursun bu defa ben almış oldum üzüldüm biraz senin de istediğini duyunca :( blogunu takip edeceğim ;)

      Sil
    2. Bende yapıcam bi,ruj da bakalım üşengeçliğimi kenara bırakabilirsem :):) ürünler için çok üzülmedim çünkü daha çok istediğim ürünleri almak için nefsıme hakım oluyorum :D:D
      birde canım sana zahmet olmazsa yorum yaparken kelime doğrulama istiyor ,onu kaldırır mısın??

      Sil
    3. Tabiki hemen kaldırıyorum :) kendini tutabilmek büyük beceri gerçekten tebrik ediyorum seni. Yeni ürün yazıları okumayı çok seviyorum senden bekliyorum en kısa zamanda ;)

      Sil
  2. Evet sürekli alıyorum birşeyler ama alışveriş yazılarıyla doldu tastı blogum :D hergun makyaj yapmadıgımdan yorumlamam da uzun sürüyor azıcık :) Ama gelıcek hepsi.

    YanıtlaSil
  3. Tesadüfen gördüm bloğunu keşke haber verseydin :) Güle güle kullan tatlım, tam olmuş, çok sevindimmm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgicim teşekkür ederim. Ben biliyorsun sanıyordum canım gözünden kaçtı galiba diye düşünmüştüm , iyi ki denk gelmişsin bak ben de çok sevindim :)

      Sil