24 Temmuz 2013 Çarşamba

Gelin Makyajı Denemesi :) ( Dikkat uzun bir yazı !!! )

Evet çok hızlı gelişiyor herşey :) 18 Mayıs'ta evlilik teklifi aldım 28 Haziran'da nişanlandım... Veee 21 Eylül'de evleniyoruuuumm ;)


Beni bir telaş aldı sormayın. Gelinliği kafama takmıyorum ama o gelin saçı ve makyajı uykularımı kaçırıyor desem yeridir. Saçımı nasıl yapsam makyajımda ne renk kullansam diye düşünüp duruyorum.


Hiç profesyonel makyaj yaptırmadım. Korkuyorum açıkcası başkasının makyajımı yaptığını ve benim beğenmeme 
ihtimalimi düşünüyorum ki bu çok yüksek :( Kendim birşeyler denemeye karar verdim :)

Veee işte fotograflar ;





Şimdi kullandığım ürünlere gelirsek ;


Yüz makyajım için ;


Yüzümü Bioderma Sebium temizleme jeliyle yıkadıktan sonra birkaç fıs Avene Thermal su sıktım. Daha sonra Bioderma'nın Sebium MAT nemlendiricisini kullandım. T bölgemin yağlanmasını engelleyeceği için bu nemlendiriciyi seçtim. 

Yüz bazı olarak The Balm markasının Time Balm'ı kullandım. Göz kapaklarıma ve alt kirpik diplerime The Balm - Put a Lid On It far bazını sürdüm. Fondotenimi sürmeden önce göz makyajımı tamamladım.

Göz makyajım için;


Göz kapağımın oynar kısmına Maybelline Color Tatto Eternal Gold sürdüm. 

Crease bölgesine NYC HD Color 785 Central Park Plums far paletindenki ortadaki 


gri-hakî yeşil rengi blending fırçasıyla uyguladım. 

Gözün dış kısımlarına ve alt kirpik diplerime en alttaki mürdüm rengi uygulayıp gölge yaptım. 

Kaş altıma ve göz pınarlarıma en üstelik rengi uygulayıp aydınlattım. Blending fırçası ile renkleri biraz karıştırdım.

Kirpik diplerime; Ofra'nın koyu kahve göz kalemi ile orta kalınlıkta kalem çektim. 

Göz içime nude kalemimi bulamadığım için Alix Avien beyaz kalem çektim. 

Kirpiklerime Rimmel Volumeflash Scandaleyes maskara uyguladım. 

Kaşlarımı Alix Avien kaş kalemiyle hafif şekilde belirginleştirdim.

Cilt makyajımı tamamlamak için ; 


Fondoten olarak; MAC Select fondoteni tüm yüzüme parmaklarımla uyguladım. 

Gölgelendirme için; Physicians Formula Cashmere Wear Ultra Smoothing Bronzer kullandım. 

Allık olarak; Victoria's Secret Beauty Rush Radiant Blush - Fresh Love uyguladım.

Aydınlatıcı olarak; Physicians Formula - pH Matchmaker light bronzer kullandım.

Sabitleme için; Inglot Loose Powder'ı T bölgeme ince bir şekilde geçtim. 

Ruj ; Wet 'n Wild 920 numaralı Fling/Aventure kullandım. Sedefli pembe-yavruağzı bir renk. 



Böylelikle makyajım bitmiş oldu. Biraz uzun bir yazı oldu umarım sıkılmamışsınızdır. Bana gelin makyajı konusunda fikir verirseniz çok mutlu olurum. Deneye deneye en güzelini bulacağımı umuyorum :)

Sevgilerimleeee :)







6 yorum:

  1. Öncelikle hayırlı olsun bnce herşeyin zamanında aylarca yıllarca nişanlı kalmanın alemi yok diue düşünüyorum inşallah hep mutlu olursunuz hersey dilediğin gibi olsun . Ama söylemk istediğim bişey var yaptıklarn çok hoş eline sağlık fakat düğün günü kendi yaptığın makyaj telaşlı heyecanlı olduğundan dolayı istediğin gibi olmicaktır bence sürekli uğradığın bi kuaföre gidip bi kaç deneme yaptırmalısın . Tabi bu benim düşüncem . Tekrar mutluluklar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parduz'cum yazdığın tüm iyi dileklerin için teşekkür ederim :) düğün istanbulda olmayacağı için halihazırda bildiğim bir kuaför olmıcak gideceğim yer malesef :( (yazıda bundan bahsetmemişim ) o yüzden biraz kendimi kötüye hazırlıyorum. Baktım gittiğim kuaför yapamıcak iş başa düşecek. Biraz da burcumdan ( başak ) kaynaklı beğenmeme huyum var. Bakalım neler olacak :) yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Anladım canım. Umarım istediğin gibi olur. (Bende başak burcuyum :D )
      iyi akşamlar :)

      Sil
    3. Ahhh o zaman aklımdan ne gibi düşünceler geçtiğini tahmin edebilirsin :) başak mısın derdin var :) blogdan görebilirsin ilerleyen günlerde neler olacağını :) sevgiler ...

      Sil
  2. Hayırlı olsun canım :) Bence makyajını kendin yap, mutlaka istediğin gibi olacaktır. Eğer makyöze yaptırırsan güzel gününde büyük hayal kırıklığı yaşayabilirsin;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgicim galiba öyle olacak :) çok teşekkür ederim :)

      Sil